Nyhetsmorgon klockan halv sju

Sedan klockan halv sju har jag tittat på nyhetsmorgon på tv4. Varför? Är jag dum i huvudet? Nej, jag blev väckt klockan sex av en pojkvän på flygplatsen som sade hejdå! Jättesorgligt och jättetöntigt! Calle ska åka till tyskland på något galet upptåg med vår vän johan (och det har med bilar att göra) :P Jag längtar ihjäl mig efter min lilla myspojke redan, men han kommer hem redan på lördag :D

Vad ska jag hitta på tills dess då? Imorgon ska jag åka till Rättvik med Sandra, där ska vi gå på dans i folkparken och hänga med raggare på classic car week. Men jag är optimistisk och tar med mig badkläder, det skulle inte vara fel att få bada lite, det har blivit så lite sådant denna sommar..

Har du badat mycket i sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback