Hemma i Dalarna

ÅH det är fullt med snö på backen här hemma i Dalarna! Och snart är det jul och ännu snartare åker jag på semester. Det känns bra att det är snö på backen och kallt om rumpan när jag snart ska få åka till en sandstrand och sola rumpan :P

Det har varit otroligt skönt att vara ute och resa ett tag. Få se något nytt liksom. Det var så skönt att jag tydligen började sakna Dalarna lite.. Jag insåg det när jag åkte förbi Avesta och såg den jäääättestora dalahästen som välkommnade mig hem :P

Gotland var GRYMT! bilder kommer senare!

Hem får jag inte komma ännu, sitter just nu på MUF Dalarnas kurs och lyssnade precis på Patrik Forsslund prata om försvarets utlandsstyrkor. Middag och vinpimpel med vännerna väntar nu, det återstår sedan att se om jag kanske till och med kan tänka mig en utgång i Borlänge.. Länge sedan det inträffade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback