julledigt

sista dagen på jobbet : AVKLARAD
detta hade jag på mig
image179

image180

- Blus H&M
- Jeans Acne
- Stövletter Wedins
- Klocka Ur&Penn
- Örhängen Chanel
- Armband Guldfynd
- Halsband en gåva, vet ej inköpsställe

nu väntar en lång och riktigt efterlängtad ledighet! Ledigheten invigdes med en shoppingtur till Valbo med Paola och Sara där jag köpte ett linne och ett halsband. gräääjt!

Sedan bar det av hem till Jocke där Lina laddade inför sin sista utekväll i Falun på gud vet hur länge.. Lina laddade lite för bra och kom dessvärre aldrig in :P hahaha så söt!

Jag är kanske den största loosern som andas av atmosfären just nu.. tappade garderobsbricka och fick gå hem utan jacka och väska. OVÄRT! men nu har jag allt igen :D

Kommentarer
Postat av: Elias

Vad söt du är^^ verkade vara en bra shoppingrunda:)

2007-12-22 @ 15:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback