orättvist!

Livet SUGER! Fan vad allting ska vara orättvist! Det är så jävlajävla hemskt!

Efter 12 timmar på jobbet (andra dagen i rad bör tilläggas) så är man lite trött, och när jag är trött så är jag även ganska känslig. Jag träffade en riktigt speciell persons om har det väldigt svårt just nu.. Jag har gråtit hela kvällen därför att allt efter lite researsch känns jävlgt hopplöst. 

Adel, jag hoppas att du får stanna i Sverige! Jag håller tummarna och hör runt och gör allt jag kan! Du ska inte få utvisas, du är för grym för det!! 

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Man kanske ska försöka fokusera på det positiva också? Allting kan inte vara negativt och orättvist

Postat av: Sandra

Hej! Har du något tips på julklappar till en 15-årig kille?

2007-12-18 @ 23:17:43
URL: http://accordingtosandra.blogg.se
Postat av: Sheena

Att gråta är inte alltid negativt .. du får nu ur dig lite känslor, och det kan resultera gott sedan.

2007-12-19 @ 01:48:53
URL: http://rockho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback