min studentklänning

Glädjen och lättnaden är stor!

För att slippa studentpaniken som jag iofs inte vet så mycket om men frukar ändå så har jag lyckats inhandla klänningen. Det är klänningen med stort K. Den är gjord av det underbaraste tyget, åh vad kär jag är. Den är ur Jenny Hellströms Nerve kollektion från 2007 (bilden) och det är alltså den jag ska ha på mig på min student : )

Annars så har jag ägnat dagen åt att glo på gamla repriser på tv och rört mig så lite som möjligt. Nyligen var Carl-Oskar här och bjöd på min favorit thai takeaway wook och så övningskörde vi i hans mercedes. Han är snäll och jag är mätt och sugen på att börja kika på skit på tv igen. Mmm, livet är bra skönt ibland


min studentklänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback