Trasiga dörrar och svullen handled

Nu var det allt för länge sedan sist! Anledning=pajigt internet.

Det jag har missat att skriva om är följande: i fredags svullnade min vänstra handled upp och blev dubbelt så tjock som den högra vilket såg kul ut, i lördags firade jag och Carl-Oskar tvåårsjubiléum av dagen vi blev tillsammans för första gången och så gick glasrutan i vår vardagsrumsdörr sönder idag. That's about it. Eller nej, jag har varit på bio också! Jag och Calle såg "Den nya människan", en sorglig och jobbig film, men fan va bra den var!

Nu sitter jag och tittar på Tenacious D's nya film, jag älskar Jack Black! Och för dom som inte har sett Nacho Libre så säger jag bara: do it, do it!

Det var allt för idag, imorgon återkommer jag med liveuppdatering från mitt rätt händelselösa sportlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback