döda min blogg

Idag loggade jag in på min blogg med målet att ta bort hela bloggen då jag under min ganska händelselösa sommar har kommit på att det inte är så kul att blogga samt att jag suger på att uppdatera bloggen. Fast innan jag tog bort den så upptäckte jag att jag har rätt många läsare torts att det snart är en månad sedan jag skrev senast. GULLIGT! Därför ska jag inte göra mina trogna läsare besvikna, olga sokolova ska börja blogga igen!

Jag tänkte börja med att berätta om helgen.

Allis och jag har återförenats och lekt Paris Hilton och poolskötare, festat på S2 i Borlänge samt bakismyst. Fett roligt! Och killen-från-krogen är en keeper ;)

So long

Kommentarer
Postat av: allis

Tack för en fett bra kväll! ;) Let's do it again sometime!
SMS:ar med Killen Från Krogen just nu faktiskt. He's definitely a keeper! ;)

2007-07-30 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback