Den nya Olga

ÄNTLIGEN har jag lyft på min feta röv och köpt ett träningskort på friskis och svettis för nu ska Anna, Ronja och jag börja träna! Jag har haft långa utlägg för mig själv om hur mycket jag borde träna i snart två års tid, men den lata sidan av mig har på något vis alltid vunnit, fram tills idag. När jag har föreställt mig hur det skulle vara att gå på ett träningspass har det alltid verkat så hiiiimla jobbigt. Men väl där var det ju kul och inte alls så hemskt som jag har trott. kanske får jag dom smala och fina överarmarna jag så länge har drömt om till sommaren :)

Jag såg en intervju på nyheterna idag av Göran Persson där han analyserade moderaternas valseger och sa att det berodde på utspelet om fastighetsskatten. Jag undrar om Göran hade skygglappar och öronproppar hela valet? Den i särklass största frågan var ju arbetslösheten som Görans parti bojkottade helt. Fast det kanske var därför som han aldrig kom på någon lösning för hur man ska få färre bidragsberoende människor och fler arbetande, han trodde att valet skulle handla om fastighetsskatten!!

Snart ska jag fara till Stockholm och shoppa prylar till Moa och Linneas maskerad med Moa. Fram tills dess ska jag överklaga ett betyg och göra en kemi B-laboration!

Over and out - från den blivande vältränade och snygga olga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback