Stockholmsjävlar!

Som gillar att köa och åka skidor i jeans!

Det var besöksrekord i Romme i lördags, självklart var det den dag då jag och Carl-Oskar åkte dit för att ta några turer i backarna.. Det såg ut såhär :

image13

Kön började i mitten av backen, helt sinnesjukt!

Idag jobbade jag hela dagen. Det var segt och gick jättedåligt! Jag jobbar som telefonförsäljare på ett Telia-projekt just nu och idag sålde jag ingenting och till råga på allt kom jag till Sveriges galnaste man! Jag ringde visst och väckte honom klockan tre på dagen vilket han skulle polisanmäla mig för eftersom det bryter mot lagen att ringa hem till folk man inte känner (!!!) Självklart förstår jag att telefonförsäljare kan vara bland det jobbigaste som finns, men den där reaktionen har jag faktiskt aldrig stött på under min halvårs långa karriär :P

Nu är det dags att sova och ladda upp inför skolstarten, för fan va effektiv jag ska vara från och med nu..

Till sist vill jag bara nämna att jag inte har någon emot stockholmare, det är bara ett intärnskämt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback