Vårtecken

Idag tog jag cykeln till skolan och grävde fram vårkappan ur garderoben. Jag älskar våren, det är det bästa som finns! Jag föddes på våren och jag är nog det bästa som har hänt världen! Det ska firas såklart, den 24:e är det kalas!

Alla vårkänslor inspirerade mig till lite vårshopping med mor. Ett par blåa jeans, svarta pumps och en massa underkläder resulterade det i. Sen bar det av till jobbet, och nu ska jag sova.

Imorgon är en stor dag och jag måste vara utvilad. Först har jag tyskaprov på oregelbundna verb, sen ska jag till frisören för klippning och färgning. Efter det ska jag till doktorn som ska skära i mig och om jag orkar ska jag till kupolen och fortsätta med min vårshopping där :)

Men som sagt, nu ska jag sova. Ska upp och hoppa klockan fem för att plugga typ! God natt och lycka till till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback