Helgen

Jag suger!

Jag skulle föra över lite bilder ifrån minneskortet i telefonen till datorn och RADERADE dom istället!!! Jag är smidig som få.. Jag bjuder i alla fall på två av dom få som finns kvar.

image52

Kul att den enda bilden som finns kvar är den sista bilden som togs på kvällen.. Hoppas att ni kan ha överseende med min pose.

Efter helgen i Stockholm åkte jag till Örebro där jag och Calle möttes och åkte vidare till deras sommarstuga. Där var vi över valborghelgen och fiskade hela dagarna. Huuur mysigt som helst. Jag fick nog det bästa nappet någonsin, nämligen en flodpärlsmussla på drag. I got skills!

image53

Det var min helg med två bilder. Jag hatar teknik och jag hatar att jag inte är så himla bra på teknik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback