Tele 2 SUGER

Efter en lång och slutsam dag ville jag komma hem och titta på lite bra skit-tv innan jag drar igång med att plugga igen. MEN! tadaa, då funkar inte trean, femman och sexan. (dom är som du säkert känner till dom bästa skitkanalerna) så jag blev tvungen att titta på något annat. på viasats kanal 8 så går just nu något program om vanligt folk i England som har en uppfinning som dom ska försöka få ett gäng rika människor att investera i. Jag blir verkligen arg när jag ser dom "rika" bete sig som små åttaåriga mobbare på skolgården. Världens översittare beter dom sig som bara för att dom här fattiga människorna måste försöka sälja sin idé till dom. Jag hatar rika människor som inte kan hantera deras rikedom eller sig själva. så jävla patetiskt! Programmet går verkligen ut på att såga människor som brinner för sin idé bara för att det inte faller dom rika investerarna i smaken, och sedan ska denhär fattiga människan förödmjukas så mycket som det bara går. BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback