Muffins

Ok jag är grym på att simma. Idag (på min tredje simträning på tre år) så simmade jag 50 rygg på 36,6. Att jämföra det med mitt personliga rekord på 32,7, då jag var utvilad och inte hade smällt i mig tre muffinsar innan betyder att jag är på gång. Jag är på gång som fan! Och så kunde jag inte alls starta heller, fick typ ryggplask och sjönk till botten innan jag kom iväg. ÅH vad många undanflykter jag har :P

Detta betyder att om jag tränar på bra, lär mig starter och inte tränar hårt i två timmar innan nästa lopp, så kommer jag att kunna simma sååå mycket snabbare! ÅH så roligt! :)

På Avestas gymnasium så värvade vi två nya medlemmar, helt hyffsat. Sen bakade vi muffins hela dagen! Dom muffinsar som vi lyckades rädda undan min sockersugna mun ska vi använda imorgon när vi drar till FaluFri och kör MUF-finns (fyndigt eey?) hahhaha!

image152

OK jag kan även erkänna att vi körde på shake 'n bake ( men vi gjorde typ 150 muffins, då får man fuska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback