Så har det hänt igen...

... jag har myglat!
Jag skulle verkligen träna idag, men nu sitter jag här igen. Den feta och lata sidan av mig har som så många gånger förr vunnit över min duktiga och snygga sida. Tyvärr måste jag säga, så är min snygga och duktiga sida mycket snack och väääldigt väldigt lite verkstad, det är en sida som önskar väldigt mycket, men som egentligen inte har särskillt mycket att säga till om. Jag tycker att det är trevligt att jag kan vara så öppen med mina dubbla personligheter. Men hey! Don't you worry, den duktiga sidan visar sig väldigt sällan! haha!


Nu har jag ägnat en halvtimme åt att söka på saker som "fat lady" på google bildsökning. Tanken var att sätta mitt huvud på en överviktig kropp, men jag ÖRSK inte! så ni kan ju föreställa er bilden så slipper jag ägna mer tid åt det.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback