Barfota i vinter?

Jag var hemma i Dalarna i helgen. Jag hann med ett snabbt styrelsemöte med MUF Dalarna vilket var hemskt trevligt. Dock uppenbarade sig något av en mardröm..

Helgens gråt: en flyttlåda med alla snygga vinterstövlar har kommit bort i förra flytten. Det störda med situationen är att det är en flyttlåda med bara högerskor. Kvar har jag lådan med alla vänsterskor vilket bara är värre. Hade jag tappat hela par så hade jag så sakta kunnat glömma den bittra förlusten, istället har jag nu en hel hög med skönheter som ligger och ser väldigt ensamma ut. Missupfatta mig inte, jag har faktiskt en enligt alla regler godkänd anledning att frossa i vinter-skodon detta år utan att ha någon gnutta dåligt samvete. Olyckligt nog så håller inte det något övertrasserade visa-kortet med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback