Tillbaka för sista gången

Ännu en gång så blev jag lurad av dig... Sviken och lurad, och nu är jag på botten igen bara för att jag trodde att du hade förändrats sedan sist. Men det är slut med det nu. Jag tänker inte ge dig nya chanser, du har i 20 år bevisat för mig att du inte förtjänar det. Du är en elak människa och du förtjänar inte att ha mig som vän. För att rädda mig själv ifrån att bli helt inkapabel att lita på människor som påstår sig vilja mig väl så sätter jag punkt nu. Du har lekt med mina känslor som insats för sista gången. En mamma ska stötta och hjälpa sin dotter. Det enda du gör är att svika gång på gång, och det sårar mig. Tro inte att jag förväntar mig någon förståelse eller medlidande ifrån dig. Empati är en känsla som du saknar, och jag är medveten om det. Jag förväntar mig faktiskt ingenting av dig. Du kommer fortsätta att såra människor i din närhet, gång på gång, och jag tror aldrig att du kommer första vad du har gjort. Men jag är inte med längre. Det här är tiden i mitt liv som jag på ålderns höst kommer minnas som hösten då jag insåg att jag aldrig har haft en mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj gud vad är det som hänt??



Kram

2008-08-27 @ 02:13:54
Postat av: Anonym

Men hennes mamma är ju något av ett psyk.. Stå på dig gumman, ingen får göra dig illa!!

2008-08-27 @ 11:33:39
Postat av: Viktor

Du kan alltid ringa om det känns åt helvete! Jag kanske inte alltid säger de rätta sakerna men jag finns där om du behöver mig! Krya på dig!

2008-08-27 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback