BANG BANG BANG!


image199


Johanna Kollback aka. Dj Cleavage is in Rättvik representing Göteborg!
Jag är inte bara en jävligt snygg och fräck Göteborgare jag är alltså
the famous gäst-stämmo-bloggare och börjar härmed rapporteringen;

Klockan är 11.28, stämman är samlad och snart är punkt tio på föredragslistan avklarad.
Vissa förändringar angående personval har, som vanligt, skett and we are ooon!



Nu är formaliteterna för detta inlägg avklarade och jag kan konstatera kontrasten mellan olika stämmor.
Vi bor inte på Scandic (!!!!!), det var första överraskningen!
Som en gammal luttrad MUFare så har man ju liksom vant sig
vid att anlända till diverse Scandic hotell i diverse städer, men ICKE!
Dalkullorna har valt ett fin hotell, som heter Lärjedalen, som har
en helt sjuuuuk utsikt! Det ligger högt uppe över Rättvik och man ser
Siljan, träd, små idylliska hus, idylliska  bryggor och en lång jävla brygga som tydligen är jävligt populär..
Skitbrygga.
Fast jag är egentligen bara avundsjuk för att jag inte varit ute på den..

Nu avslutar jag första inlägget, det blev inte så mycket vettigt sagt men det är alltid en början!

Over&Out.
Peace,Love&Cash
// Dj Cleavage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback