Grattis Pizzan!

det är ju helt otroligt! här har jag gått och försökt äta nyttigt i flera hemska veckor, men så fort jag stoppar i mig en pizza, super lite och käkar bakfylleburgare så rasar kilona.. whats up with that?

Så jävla mycket meck! Allting, och jag menar verkligen ALLT ska hålla på att jävlas med mig! jag kan inte beskriva hur underbart det ska bli att få ett effetkivt DS som kan ta beslut en gång och sedan hålla fast vid det..

Hej olga heter jag och utan mig skulle det komma 20 pers på vår stämma, men hey jag vet! kan vi inte bara KRÅNGLA LITEGRANN!!

Kommentarer
Postat av: Anders

Vore det inte skönt med en styrelse som visar respekt för skattebetalarna och således använder de tilldelade skattepengarna på ett moraliskt rätt sätt. Det tycker i varje fall jag vore skönt.

2008-02-13 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback