grattis hemliga-ort

Idag värvade jag fem medlemmar till moderata ungdomsförbundet på hemlig-ort :D enda personen som värvade i vårt team :) inte heller RK lyckades värva fler än mig! riktigt kul! det är dessutom medlemmar som vill bli aktiva, de ska med oss till Göteborg på 600-medlemmars-fest nu på lördag!

Vår streetkampanj resulterade i att en Telenor-säljare som ville sälja en mobil, och mig som ville värva säljaren som medlem till MUF. Det var intressant, men det slutade med att jag inte ville lägga ner totalt 10000 på telefon tillsammans med abonemang, och säljaren ville inte lägga ner 40 kronor på ett medlemsskap i frihetsfronten :P

image183

Här har vi Jonas "epa ove" Bysell under en rökpaus i telenmarketingkampanjen :)

Ny rapport kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kapitalism = Frihet? Nej.

Det bevisar bara vilka bidragsgiriga så överklassungar ni är i MUF. Bara mutar unga med sprit så att de går med, så ni får ert föreningsbidrag. Sånna jävla hycklare. SSU har i alla fall bildade medlemmar. Jag mötte några av er en gång på en marknad och ingen kunde ett skit om någonting, mer än "sänk skatten så alla mår bra, hurr durr". De fick väl sprit om de gick dit. Mötte senare SSU, som även om man argumenterade emot dem, i alla fall kunde hålla en bildad och jämn debatt.

MvH, en sann frihetskämpe. Ⓐ

2013-08-08 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback