OH CRAP!

nyar var verkligen toppen!! alskar england, varldens harligaste stalle!! DOCK sa har jag ett problem!
jag har verkligen inga pengar! loggade in pa internetbanken och kom pa att tre har dragit pengar for nagra dyra utlandssamtal sen spanien, DYRT!! jag ager 167 kronor!!!! fett!!

for att sammanfatta allt sa har jag fem dagar kvar har i england. Jag har ingen telefon, jag ager cirkus 20 pund, 167 kronor och en NY HENRI LLOYD TROJA!! Fett snygg ar den, och unik ocksa! en av totalt femton gjorda.. jag har problem! hahaha! men jaa.. vad ska man saga? Jag ar i allafall en upplevelse rikare... AAAAAH jag ar sa dalig!

Mamma! Lever du? vore kul att fa nagat livstecken av dig! Tack for brevet by the way, jag har fatt det nu!

take care!


Kommentarer
Postat av: Galina Sokolova

Hej hoppas du har kul vi åker skridskor och har det bra kram Mats. Hej min dotter,jag är inte förvånad att du har blivit av med dina ägodelar.Du kan väl ringa från deras telefon kanske. Puss och kram. Din mor.

2008-01-02 @ 23:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback