jag har nyckelkortet!

That's right, jag har nyckelkortet till Svenska Dagbladet.

Det är en helt egen liten värld här inne, och jag tycker alltid att det är kul att komma in här. Den glada vikarierande receptionisten är min favorit, hon välkomnar mig alltid med ett glatt hej och får mig att känna mig litelite mindre osäker på min entré. Men sen när man väl kommer innanför snurran och in i redaktionsrummet så sjunker modet. Alla är så jävla upptagna och viktiga till skillnad ifrån betydelselösa lilla mig som sitter i en liten skrubb och gör betydelselösa saker..
Men det är spännande att hänga här. Jag ska rapportera vidare inifrån spärrarna så fort det händer något!


Kommentarer
Postat av: Rambz.

segt när de e bra väder..

vad jobbar du me?

Postat av: F

nice blogg! :D

2008-07-23 @ 23:05:44
URL: http://kausi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback