Snart slut..

 
Två veckor har nu rusat förbi och min tid på lifeleader academy är snart slut. För sista gången sitter jag på mitt rum och filosoferar.. Jag har varit med om en fantastisk upplevelse som jag är osäker på om jag kan beskriva med ord på ett rättvist sätt, man måste nog uppleva det. Det är med blandade känslor jag knappar in mitt sista inlägg ifrån min sängkant här. Det ska bli väldigt härligt att få försöka praktisera mina kunskaper som jag fått här i det verkliga livet. Samtidigt så kommer jag sakna ihjäl mig efter allt och alla här, ni är helt fantastiska. Och ni har lärt mig så mycket! Jag ska nu packa mina väskor och ladda inför avslutningsermonin imorgon, sen drar jag till gotland. Pirr i magen blandas med glädje och saknad i förtid. Godnatt ifrån sängkanten på rum 209 i sätra brunn, imorgon är det graduation!

Kommentarer
Postat av: Isabel

SAKNAR REDAN!

2008-07-13 @ 22:11:07
Postat av: sanaa

buhuu ja med!!

2008-07-14 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback