Jag ångrade mig!

TUR! frisören ville visst klippa mig jättekort, så jag bangade och behöll mitt hår som det är. Istället cyklade jag och Jonas för att käka något jag skulle vilja kalla för brunch på slusscaféet. Efter det hängde vi med Pjärski och Jensa på runn i Pjärskis snabba och coola båt! det var lyx!

Idag fixade jag lägenhet i Östersund över sommaren. Jag ska bli sambo och rik! jag har världens bäst avlönade jobb och en trång varm etta i Östersund nu!

Nu mår jag så illa, jag har ätit alldeles för många grillade marshmallows. Jag kommer drömma mardrömmar om vandrande jätte-marshmallows som hoppar in i min mun och smälter och är jättegoda, men väldigt mycket för söta... mmm.. mitt sockerberoende är INTE ok! men jag bara gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback