Juste! FRA!!

(guldfisk)
Det jag loggade in för att blogga om var om hur rolig jag är!
Det är sant!!

Jag har ägnat en halvtimme åt att vidarebefodra alla e-mail som jag mottagit den senaste veckan till tre mailadresser, nämligen [email protected], [email protected] och [email protected].

Till varje mail kopierade jag in följande text:
Hej där, försvarets radioanstallt! Här kommer mina mail som jag mottagit den senaste veckan utan inbördes ordning för er vetskap! Det är viktigt att ni vet vad alla mailar om, så att det inte skrivs något dumt menar jag. Jag är väldigt intresserad av landets säkerhet och jag tänkte hjälpa er lite genom att skicka allting till er direkt, trots att lagen egentligen inte gäller ännu. Lycka till med arbetet!

Kom ihåg att endast den som är skyldig har något att dölja!
Vänligen Olga Sokolova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback