En blick full av medlidande

Det var allt min frisör gav mig när jag drog av mig sjalen som jag har haft runt huvudet hela dagen. Inget hånskratt och ingen elak kommentar, det var bara tystnad.. Och den där blicken! Imorgon bitti fick jag en klipptid på Björn Axén och i väntan på det så kryper jag in under min sjal.

För den ouppdaterade:
Jag satt frisörmodell åt en galen spanjor som klippte mig ASFULT!!! Jag fick typ århundradets fulaste blonderade slingor (JAG hade kunnat göra det bättre om jag prompt skulle försöka blondera det) Och det värsta sen då... KLIPPNINGEN!! Jag har en fucking hockeyfrilla!!!!! jag ser helt otroligt jävla döhemsk ut, mitt utseende borde vara olagligt! Jag hatar den spanska frisören.. Jag hatar honom och hans mamma och hans pappa.


Kommentarer
Postat av: Linus

Är du rasist

2008-11-04 @ 00:24:49
Postat av: Alina

Godnatt! :)

Postat av: Lotta R

OLGA! JAG BEHÖVER BILDBEVIS!

seriöst, jag är för nyfiken nu. du dokumenterade väl den lockiga hockeyfrillan?

2008-11-13 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback