I'M IN

Jag har lyckats!! Jag har verkligen kommit i klädningen som jag växte ur för två månader sedan och kan nu ha den på stämmobanketten i helgen. Nu har det istället dykt upp ett nytt problem som heter skodon. Klänningen är svart och klassiskt elegant, men väldigt enkelt skuren... Därför tänkte jag styla upp det med ett par häftiga skor vilket har visat sig vara enklare sagt än gjort.. Tydligen så är det inne med tråkiga höstfärger på fötterna vilket försvårar min skoshopping asevärt.. Någon som har några tips till en helt vilsen dalkulla på vift i huvudstaden?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! antar att du klarade viktnedgången alltså!

Passa dig för att hamna där du var sisst bara..

c

2008-11-18 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback