VAD HAR JAG GJORT?

Jag lade precis på luren efter ett otroligt jobbigt och pressat samtal med en vän till mig, vi kallar honom för Nils. Efter att jag lade på så var jag jättearg på Nils i ungefär tre sekunder. Nu har det gått fyra och jag börjar må jättedåligt.. Inte bara såhär dåligt som man kan må efter ett jobbigt samtal, utan verkligen jättedåligt! Mer såhär dåligt som i vad-fan-har-hänt-med-mig-dåligt? Typ det-hände-utan-att-jag-märkte-det-och-nu-är-jag-ett-svin-dåligt!

Nu sitter jag här och känner eftersmaken av mitt dåliga omdömme och min extremt dåliga karaktär som har försatt  mig i denna situation, och det smakar inte bra! Är det för att jag inte har borstat tänderna på några timmar? Eller är det helt enkelt för att mitt beteende var extremt äckligt och att eftersmaken smakar därefter..
Troligtvis en blandning av de båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback