Att åka tåg

 

Ramlösa är ett måste, denna gång med smak av päron! Jag tänkte vara lite effektiv och sitter nu och planerar MUF dalarnas höstutbildning, adventskursen. Just nu åker tåget igenom uppsala och jag känner mig hemskt ensam för en stund... Mitt möte i dalarna blev inställt, så jag ska hem och hälsa på mamma, får se om jag överlever. Jag har verkligen längtat efter en hjärndöd helg utan stress. En sån helg jag hade fullt av på typ gymnasietiden, utan jobb, utan möten, utan ställen man måste vara på en viss tid och egentligen utan måsten över huvudtaget.. Dom helgerna slutade allt för ofta med att jag lyckats titta på samtliga repriser av alla serier som visas under en helg på tv3 och tv6. Det var tider det, jag har saknat det som fan! Tv-bilagan, det är du och jag i helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inge platstation då?

2008-10-10 @ 15:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback