Dampmorgon

Jag och mamma funderade på att gräva ner stridsyxan och bli kompisar. Men inte vart som hellst, nej vi tänkte bli kompisar på Mauritius vita stränder. Anledningen var att jag hittade en grym charter på Tradera. Två veckor, fint hotell beläget praktiskt taget på stranden och halvpension för två pers. Vi bestämde oss för att sluta på 16 000, och auktionen slutade på 17 000.. Det var sjukt synd, jag har verkligen inte haft semester på snart ett år, det är synd om mig och det är verkligen dags snart.

Fast om jag ska vara helt ärlig så har jag inte råd, jag har ju fortfarande dendär kreditskulden som jag borde satsa på att betala tillbaka innan jag kan unna mig någonting..



En av de unedrbara stränderna runt ön Mauritius, åh vad jag längtar dit.


Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Har du varit på Mauritius förrut? Jag ska faktiskt dit om en vecka med min familj ^^ Ska bli helt underbart! Ps. Jag lånar bilden av dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback