Sossarnas alternativa budget

TACK GODE GUD (om det nu finns någon, troligtvis inte.. TACK SVENSKA FOLKET i så fall) för att inte sossarna styr just nu.. I deras alternativa budget så kan man beskåda högre beskattning för alla som jobbar (de vill givetvis inite genomföra det sista steget i regeringens jobbskatteavdrag) och självklart så ska dom återinföra förmögenhetsskatten.

Min favorit i budgeten är att de vill sänka arbetsgivaravgiften med EN HEL PROCENT för småföretagare. Fantastiskt!! Att jämföra det med regeringens halvering av arbetsgivaravgiften för den som anställer unga och långtidsarbetslösa är skrattretande.

Det är kul, jag gillar det! Jag hoppas innerligt att det svenska folket inser vad socialdemokraterna vill göra med vårat land. Opinionssiffrorna må vända snart, annars blir jag tvungen att idiotförklara typ Sverige.

Kommentarer
Postat av: LK

det enda ni moderater gjort sen ni tog över är att gnälla på sossarna. Och du borde nog idiot förklara Sverige redan nu eller iallafall de dumma Moderater folkpartister Centerpartister kristdemokrater som röstade för FRA lagen.

2008-10-07 @ 23:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback