Vilken morgon

Inne i garderoben med Juha uteblev som du ser igår, detta på grund av aldeles för mycket att göra samt lite bristande intresse ifrån Juha själv. Jag ska försöka peppa honom idag för att ställa upp i modereportaget ändå. :)

Jag har världens största panik idag. Det är så jävla mycket som ska fixas, och allt ska fixas samtidigt och paralellt med det andra som skulle fixas, och jag tror inte att jag räcker till. Jag ska ha en massa människor omkring mig som finns till för att hjälpa till, men det är ingenting jag känner av just nu iaf. Jag gör allt och jag klarar snart inte av det.. PANIK! ! !

Sökes:
En assistent som vill avlasta mig. Krav: du jobbar för en lunch (läs: billig)

Den här panikmorgonen har resultear i noll joggade meter idag. Jag kommer inte gå ner i vikt i denhär takten... this is not ok!! (mitt mål är fem kilo lättare fram till stämman så att jag kommer ner i klänningen som jag köpte för en månad sedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback