Normala människor

Igår umgicks jag för ovanlighetens skull med vad jag vill kalla normala människor, alltså helt vanliga ungdomar i min egen ålder. När jag idag, dagen efter en normal kväll kommer hem och slår på tvn och väljer SVT2 att titta på, där Peter Hultkvist och Calle Bildt (guden) står och debatterar utrikespolitik så får det mig att börja fundera.. Detta är något jag inte skulle reflektera särskillt mycket över en vanlig morgon, men just idag när jag för ovanlighetens skull träffat normala kids så inser jag vilken jävla nörd jag är.

Nej, jag efterlyser nu fler normala människor i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Linus

Skulle Carl Bildt Gud han som är den mest inkompetenta i Reinfeldt-regeringen

2008-09-13 @ 09:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback