Vi är förlorade

Som håkan sjunger.. Håkan vet nog allt! Jag har ett jättestort problem! Jag har nog förlorat en stor del av mig själv. Jag kan för första gången i mitt liv inte säga att min ideologi är helt och hållet bra. Det finns en spricka.. Det jag tror att jag försöker säga är att liberalismen kanske inte har svaret på allt.. När det gick upp för mig (en fyllediskussion i lördags) så förnekade jag det. Men jag har inte kunnat släppa det och har blivit tvungen att erkänna det för mig själv nu. Jag är HELT förstörd.. Jag trodde att jag visste allt förut, men nu vet jag helt plötsligt ingenting.. Olga goes seriously deprimerad

Kommentarer
Postat av: Den barmhärtige samariten

Äntligen förstår du!

2008-09-10 @ 07:40:06
Postat av: sambon i paradvåningen

sluta söka uppmärksamhet bland mobbade mufare..

2008-09-10 @ 20:09:04
Postat av: allis

SOSSE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback