ok, inga rubriker denna gång

Jag vaknade imorse och levde (!) , men det var knappt.. Vaknade 05:20 för att hinna springa innan jobbet. Rätt fint faktiskt, sprang på skanstullsbron (heter den så? ingen aning) i soluppgången över ett väldigt stilla Stockholm. Sen körde jag en riktig magworkout för att sedan gå till arbetet. Ett rätt bra sätt att starta en 13 timmars arbetsdag faktiskt. Missade Vår-prop-promenaden av Anders Borg. Jag tycker att det är trevligt, så jag är lite ledsen att jag inte fick se det. Nåväl, nu blir Sverige ytterligare lite friare. Jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att de e grymt bra av dig olga att vara uppe o LÖPTRÄNA 05.20 på NATTEN!!!

2009-04-16 @ 14:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback