FLYGRESAN

Igår hade jag en riktig snyggdag, helt oemotståndligt tilldragande var jag! Jag har nog inte varit så snygg på mycket länge, oturligt så finns inget bildbevis, men take my word for it! Jag var så snygg så att jag blev uppraggad av en jätterolig italienare som heter Luigi (KLOCKRENT) Innan vi sa hejdå till varandra, Luigi och jag, så hade han till och med frågat om vi inte skulle ta och gifta oss. Han var så jävla igenomtänkt, berättade om hans klädkedja som skulle försörja mig, med mina dyra vanor och allt. Då berättade jag att ett giftemål bara görs med Dior's Oui-ringar. Innan jag hunnit tänka efter så inser att jag faktiskt sitter och planerar detaljerna för mitt eget och Luigis bröllop. Här är ringarna jag drömmer om:



Den första ringen är ifrån en kollektion som heter Mimioui, och den står överst på min lyxkonsumktions-att-köpa-lista. Mitt nyårslöfte är att ge den ringen till mig själv vid något väl valt tillfälle nästa år. De två andra är ifrån en serie som heter Oui, och i mitten ser ni den enda ringen som jag kommer förlova mig för följt av den enda ringen jag kommer säga I do till (eller säga oui till förståss). Dream big, right? :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Absolut det fixar du och jag :) Ja absolut. Får jag sova hos dig hjärtat? :)

Postat av: Anonym

blev inte du just av med din drömkille..

2009-12-29 @ 21:55:12
Postat av: 0,1

Ja olga, visst saknar du mitt neanderutseende och mina humörsvängningar? Och min extrema smarthet? Visst är jag din drömkille?

2009-12-30 @ 09:33:51
URL: http://nollkommaett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback