MANNEN I MITT LIV (vo. 8?)

Jag har dansat med prinse Carl Philip ikväll. True styory, fab story. Jag är så kär, kan inte riktigt få ner pulsen till normalnivå...
Jag drömmer mig bort och hoppas att han ska ringa säpo och be dom ta reda på vem den snygga mörka tjejen som han dansade med ikväll är (för övrigt typ den enda o-blonda tjejen i hans crew) Och så hoppas jag att han ringer till mig och friar. Och så gifter vi oss och lever lyckliga i alla våra dagar..
Så, Carl Philip: om säpo spårar vårat moment till denna blogg, då ska du känna dig varm välkommen att höra av dig. Min mobil är på!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: BELLA

hahaha! Olga, du är en stjärna. Vilken underbar fest vi fick igång.. Min debut på Stureplan och vi får festa med Carl Philip. Han är liksom lika snygg som min pappa ;)



Tusen tack för en äckligt bra kväll och fy fan vad snygga vi var :) weeii!!

2009-12-20 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback