Saker som inte har varit bra

Jag tänkte öppna upp mig och skriva något riktigt riktigt personligt som behöver skrivas. Jag har stört mig på en hel del saker hos mig själv under en lång tid. Det har varit en rumpa som är för stor och en mage som är för mjuk, för trötta ögon, för livlöst hår, det var läppar som var för smala och det var en hållning som var för slapp. Men för varje dag som går så blir jag lite vackrare. Det är sant! Mina läppar blir lite fylligare och mina kinder lite rödare, helt plötsligt så bara strålar det om mina ögon och min rumpa är helt perfekt. Tuttarna sitter där dom ska, till och med utan BH. Min hud är slät och de mörka ringarna runt ögonen är borta. Jag har en snygg mage också! För varje dag som går så kan jag titta på mig själv lite längre i spegeln utan att känna avsmak till vad jag ser. Nej fel, jag kan faktiskt titta på mig själv i spegeln och gilla vad jag ser, för första gången på ett och ett halvt år. Det känns fantastiskt!

Djupare än så här blir det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback