Att prata i nattmössan

Jag sitter och tittar på strunt-tv och surfar, och pojkvän ligger och sover. Alldeles precis nyss så började han prata med mig, oklart om han sover eller är vaken. Han pratade med mig om något läskigt ljud som han trodde att han hörde, men han är inte säker på vad det var för ljud, det var bara läskigt och han visste inte om det var på riktigt. Så upp över öronen förälskad som jag är så tycker jag att det är det gulligaste jag har varit med om och bara måste få dela med mig av det. Jag vet att jag beter mig som en mamma vars unge har bajsat för första gången, och jag bara måste dela med mig av det för omvärlden. Ni skiter totalt i att Christoffer pratar i sömnen, men det är det gulligaste jag har varit med om. Och ändå så fortsätter ni läsa, ni har ju inget liv som sitter och läser om min pojkvän som pratar i sömnen.

Nu ska även jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olga

Han måste ju vara helt underbar. Hoppas ni älskar varandra, Du är lycklit lottad Olga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback