en kvart efter förra inlägget...

...så bestämde jag för att testa hållbarheten på kakelplattorna i tvättstugan med mitt bakhuvud.
Slutsatsen som jag kan dra efter min undersökning är att kaklet var extremt hållbart samt att jag är en jävla idiot.

När jag skriver detta befinner jag mig i Falun. Jag höll på att missa tåget med en hårsmån, men bevisligen så hann jag ju med det. Däremot så var det fel på spåret så en del av sträckan ersattes med buss vilket ledde till en hel del förseningar. Under denna långa och hemskt tråkiga resa bestämde sig min sedan tidigare trasiga mobil att den skulle pröva mitt tålamod genom att ladda ur när jag hade som tråkigast.

Nåväl, jag är i Falun och jag ska nu gå och lägga mig efter en mycket trevlig afton i Tangens mansion. Tack för en trevlig avslutning på en annars helt värdelösdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback