JAG HAR HITTAT DEN!!

Jag pratar om lägenheten of my dreams, lägenheten med stort L, lyan som jag och Totte ska bo i. Vi har nu letat i snart en månad, och vi har hittat mycket fint. Igår så hittade vi något speciellt, jag kände det på en gång. Nu har det gått ett dygn och jag insåg precis att jag inte kan glömma den. Den är så perfekt verkligen!!!!

Den uppfyller alla våra krav på vad en lägenhet ska ha, och det är inte så få krav det ska ni veta.



Ser ni vad fantastisk den är? Jätteljus eftersom det är fönster ifrån alla håll, vita väggar och tak med mörka trägolv överallt. Det är helfrächt kök och badrum.
I nästan alla mindre lägenheter i stockholm så finns det sällan sovrum utan endast en mindre alkov. Men så är det givetvis inte i denna, det är ett rymligt sovrum med en snygg balkong. Men det bästa är nog att det även är ett integrerat kök och vardagsrum. Totte kan alltså laga mat till mig samtidigt som vi kan umgås utan att jag måste trycka in mig i en liten kokvrå.

Allting med lägenheten är verkligen perfekt! Vi ska bo där, jag ska ha den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback