nyårslöften

Jag brukar hålla mig borta ifrån sånt, mest för att jag aldrig har hållit några och för att jag egentligen aldrig har velat hålla några heller. Sluta äta godis var ett löfte från 2002 eller nått, och det är ju dötråkigt. Vilken fjortonåring in their right mind skulle kunna sluta äta godis bara för att man sa det vid ett svagt tillfälle som råkade vara nyårsafton? Innan så käkade jag godis för att det är jävligt gott, och redan samma morgon så smällde jag i mig extra mycket godis bara för att det var just gott. De ungar som menar att de har godislöfte och håller det ljuger. Jag vet att ni springer till kiosken på lunchrasten och köper och hetsäter godis, det är ingen idé att ljuga.

Tillbaka till ämnet, trots min totala brist på någon som hellst förmåga att kunna hålla dessa idiotiska löften så sitter jag här. Det är nyårsdags-morgon och huvudvärken smyger sig fram lite långsamt, och jag minns plötsligt att jag har gjort det i år igen. Jag har inte bara avlagt ett idiotiskt löfte, nej detta år slår jag på stort. Jag ska gå ner 8 kilo till beach 2009 OCH sluta röka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback