På Svenska Dagbladet

Nu var det länge sedan jag gjorde mina högkvalitativa reportage ifrån SvD. Därför har jag idag intervjuat min kamrat och kollega Philip Sorrentino.

Du har tidigare sagt att du ser upp till mig som säljare, har du några kommentarer på det?
 - Ja, du är så jävla duktig på att sälja, jag önskar att jag kunde vara lika framgångsrik som dig här på företaget
Tack P, en dag kommer även du att lära dig! Stämmer det att du är Kurd och bara ljuger om ditt Italienska ursprung?
 - Nej, min mamma och pappa säger att de är italienare! så det så!
Vad har du på dig ikväll?
Skor ifrån ett gästspel som Alexender M Queen gjorde för Puma, dom luktar inte så gott.. Men visst är dom fina?
Jeansen är ifrån Diesel som jag har matchat upp med en t-shirt, även den ifrån Diesel. Det är viktigt det, att tänka på att matcha upptill med nertill!
Och överst har jag min trogna accesoar kepsen, idag går den i grönt och den är som vanligt ifrån New Era.
Vad är grejen med kepsen?
Det är det bästa plagget för att dölja min ständigt dåliga frisyr!
Ok, jag får tacka för tiden jag fick. Lycka till med arbetet den sista timmen här nu!
Det samma, inte för att du behöver det.. Men lycka till ändå! hihi!

Så här ser Philip ut när han inte jobbar och är klädd för fest och med saltkaret i högsta hugg.

Philip Sorrentino

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad han är snygg

2009-01-21 @ 20:44:55
Postat av: Olga Sokolova

glömde ju faktiskt säga att han är jäkligt snygg, synd att han har flickvän;)

2009-01-21 @ 20:46:25
Postat av: Anonym

Han ser ut som Yoda från starwars!!!



(enligt källor är han varken arab eller italienare; utan jidd!)

2009-01-21 @ 20:46:59
Postat av: Anonym

0709453699 ring mig philip;)

2009-01-21 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback