oväntat!

Min pappa ringde just till mig. Det ringde med det vanliga störande ljudet och tillhörande vibrationerna, men istället för namnet på någon vän så stod det "pappa" på displayen. Det är helt overkligt!! Ungefär lika overkligt som att jag har tappat greppet om allt. Jag har ingen aning om vad jag sysslar med eller vad som händer, och jag har tappat det på jobbet, klarar inte av någonting egentligen. Och min lilla pappa ringer och säger att allt jag behöver göra är att säga till så kommer han och hämtar mig och tar hand om mig.

Det är en absurd tanke, att han skulle sätta sig i sin röda folka och bränna upp till Stockholm, ifrån Prag, för att komma och hämta mig. Och för att krama om mig och säga att allt kommer bli bra, för att typ finnas  Nu vet jag hur bortskämda och väldigt älskade barn känner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback