Vad gör man då?

När systemet ligger nere och man inte har mycket vettigt för sig? Man läser debattartiklar!!! Hittade en underbar rackare som stödjer min inställning mot svininfluensan till fullo. Dom menar att endast riskgrupperna borde vaccinera sig och att vaccinering rent utav är farligt. Att alla i Sverige ska få vaccineras innebär att andra länder helt blir utan, även andra länders riksgrupper. Därför avstår jag! Jag är en stolt ickevaccinerad medborgare, så solidariskt av mig!

Vidare... Jag vill ha svininfluensan! Får jag det i unga år när jag är relativt frisk så kommer jag med strösta sannolikhet att överleva efter en kortare och mildare sjukperiod. Efter det är jag sedan helt skyddad ifrån viruset och behöver inte oroa mig när löpsedlarna om några år hetsar om influensan igen. Och när jag sen är gammal och skruttig och verkligen löper en reell risk att dö av ett virus så är jag liksom grön!

Jag ska ut och åka massa kollektivtrafik! Gör mig sjuk någon!

Läs den fantastiska artikeln
här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback