Sjukt organiserad tjej

I helgen har jag med hjälp av två underbara älsklingar bestående av mor och Totte klarat av följande:

  • flyttat (Klas ska ha tack för bästa bärhjälpen)
  • ikea-handlat
  • börjat packa upp
  • varit nästan världens sämsta tjej
  • adressändrat
  • betalat tusen räkningar
  • ryckt upp mig ur flyttdeppen (tack ska Sandra ha för det)
Jag är inte söderortsbrud längre, så min bortskämda danderydsbrutta Karin måste nu hitta på något annat skällsord att använda. Jag bor på kungsholmen i en nästan fin lägenhet, och det är mys!! Jobbet går jättebra också, jag är sjukt duktig och blev klar med min månadsbudget redan förra veckan. Det enda man egentligen kan anmärka på är mitt jävla kärleksliv. Jag går liksom medvetet och förstör saker för att jag är rädd för att bry mig, för bryr man sig så kan man bli ledsen. Och det vore ju tråkigt.. aaah! cpskada!

Dagar kvar till iPhone kommer och jag kan börja blogga normalt igen: 100 000......

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha det är inte sant

2010-08-23 @ 18:24:40
Postat av: mändi

har tyvärr inte tid med sånt just nu. känns som jag inte hinner andas på dagarna eftersom att jag hittar fler och fler saker att göra hela tiden. tar det när jag får tid stumpan. men du, jag är verkligen inte bättre än någon annan så vet ej om jag kommer vara till så stor hjälp. men jag försöker gärna sen.

Postat av: gotteochvi♥

sv; tack så hemskt mycket! från tradera!

2010-08-27 @ 10:20:51
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback