last week

Iphone på väg.. Tills dess blir det som sagt min sporadiska uppdatering som får räcka. Efter en till tur till Oslo så har resten av semestern spenderats mest i Stockholm med en kort liten avstickare till Falun. Här i Stockholm så har det varit pride som jag deltog i tillsammans med MUF och Filippa Reinfeldt. Sen hade jag en stor hejdåfest i lilla lägenheten som spårade ut i hjärnskakning och dramatik, otroligt kul tillställning för alla utom Elins huvud! :P

Nu har jag fått Norgebesök som stannar hos mig i några dagar. Planerat är en hel del god mat, leka på grönalund och kanske en sväng ut på havet om vädret tillåter.


Jag och Filippa på pride


Pride


Kalas at my place


folk i min soffa


ballonger på min balkong


Michael kan varken stå upp eller dricka utan haklapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback