VAD VAR DET JAG SA?

Tar tillfället i akt att slänga iväg ett blogginlägg. WHO tar tillbaka allt de sa om att svininfluensan var en panademi och det visar sig dessutom att WHO hade kopplingar till läkemedelsindustrin som tjänade jävligt snabba cash på det där hittepå-vaccinet mot hittepå-sjukdomen. Jag måste få säga det nu: VAD VAR DET JAG SA? Jag var en stolt vaccinvägrare och jag är en av få som idag kan säga att jag inte gick på det!

Jag vill även berätta att jag har ett jättekul jobb! Jag har jobbat en hel vecka nu, och knappt märkt det. Tiden har sprungit iväg, och ska man tro på devisen "tiden går fort när man har roligt", ja då har jag jävligt roligt här på Metro!


bjuder på en bild som Hakim tog på mig under vår golfrunda som faktiskt gick ganska bra för min del. Kanske dags för uppspel snart?

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag älskar dig olga av hela mitt hjärta

2010-08-15 @ 13:25:16
Postat av: Anonym

jag älskar juh dig

2010-08-15 @ 15:33:02
Postat av: Jessica

Hehe Olga :) söt bild. Måste även jag säga att jag är en av dom få vaccinvägrarna, och tur är ju det efter allt man läst.

Postat av: Emelie

härlig bild :D

2010-08-21 @ 18:56:22
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback