Semesterplanering

Jag längtar bort, och inte blir det bättre när Victor sätter igång att planera för någon cool weekend-getaway. Storstäder i all ära, men helst av ALLT vill jag spendera några sköna veckor på en surfingbräda. Jag vill sitta på min bräda med ett guppande hav under mig och vänta på min våg. När rätt våg kommer ska jag paddla in min bräda och bara svepas med, inse att jag ligger för långt fram på brädan, brädan dyker, vågen drar brädan upp och ner, jag sugs omkring i vågen, min bräda sugs med i vågen och släpar mig i min ankelrem. Sen kommer jag upp till ytan och spottar ut havet ur min mun. Hoppar upp på min bräda och paddlar ut för att vänta på nästa perfekta våg och försöka igen.


Olga is surfi'n USA..


Kommentarer
Postat av: mändi

jag vill också. jag vill, jag vill!

Postat av: Olgis

Tack Erik.



Amanda: LETS DO IT!

2010-01-17 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback