Olga är glad för:

  • att moderaterna och Alliansen kommer vinna valet i höst!
  • att så många av mina läsare väntar på att jag ska börja skriva igen
  • att solen tittar fram
  • för att jag har någon att dela allt med.

Ok, so far har min semester spenderats en hel del i Oslo men jag har även hunnit med en liten sväng till Gotland där jag avslutade Stockholmsveckan i spöregn och födelsedagsfirande. Planen var att segla hem, investerade i en cooling seglarjacka som aldrig fick testa på att segla, jag ångrade mig och flög hem istället. Nu ska jag ut och göra slut på min semesterlön på shopping då alla utlandsplaner har ställts in, till förmån för en annan resa. En längre utlandsresa.. Haha, här smids det planer för fullt :)

Bloggen kommer tillbaka med full kraft så fort jag har lyckats få tag i en iPhone 4, då blir det olgapolga precis så som ni känner igen den. Tills dess bjuder jag på en härlig bild ifrån en härlig getaway i våras.

olgapolga roar sig i Grekland :)

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello sötnos :)



Kram från Spanien

Postat av: Anja

härlig bild!

2010-08-27 @ 10:40:55
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback