Peace and Love 2010

The Cooks, Miike Snow, The Hives och Melissa Horn finns med på min top 5-lista som inte helt otippat toppas av Jay Z. Helt klart bästa konsertupplevelsen, killen kan verkligen och det är riktigt mäktigt att få stå långt fram i publikhavet och få uppleva detta musikaliska geni live. Detta fastnade i min kamera:





Detta år hade jag MYCKET roligare än förra året, det var riktigt bra drag samtidigt som det var väldigt mysigt. Klockrent helt enkelt! Sen kan jag även nämna att hemresan var ett riktigt äventyr. Efterfest hela lördagen till tåget till Stockholm gick klockan fem. Det var uteliggarvarning och det var ett rätt roligt sätt att avsluta festivalen på. :)

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; tackar =)

Postat av: Anonym

Kooks* pucko

2010-07-17 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback